فصل جدید و هشتم بازی تاج و تخت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

بروز ترین مطالب درمورد کامپیوتر واندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
فرشته سعیدی
1:40
یک شنبه 8 بهمن 1396

منتظر فصل هشتم و نهایی بازی The Thrones HBO احساس خشمگینانه است، اما حداقل ما باید یک ایده واضحتری در مورد آن داشته باشیم. بازیگر نقش مکمل ویلیامز که نقش آریا استارک در نمایش دارد، در مصاحبه اخیر با مترو گفت که Game of Thrones در آوریل 2019 باز خواهد گشت.

ویلیامز به این مقاله گفت: "ما در ماه دسامبر بسته بندی می کنیم و اولین قسمت ما را در ماه آوریل [2019] پخش می کنیم." "این یک چرخش چهار ماهه برای این قسمت های بزرگ است. بسیار زیاد است که به ویرایش نهایی می رود. شما نمیخواهید این فصل را بطور کامل بسوزانید. ما این را به مخاطبان و طرفدارانمان تحمیل می کنیم تا این فصل نهایی را به بهترین توانایی هایمان برسانیم. "

پیش از این، HBO فقط یک نسخه آزمایشی 2019 را برای فصل هشت بازی Thrones تایید کرد.

جدول زمانبندی ویلیامز برای فیلمبرداری فصل هشتم Game of Thrones به نظر میرسد با جزئیات دیگر تأیید نشده در مورد برنامه تیراندازی مواجه است. بر اساس گفته Variety، بازیگر پیتر دینکلج، که نقش تیریون لنیستر را بازی می کند، در اوایل این هفته گفت که این بازیگر تقریبا نیمه راه با فیلمبرداری فصل هشت بود. انتظار میرفت فیلمبرداری از طریق تابستان بر اساس گزارشهای قبلی انجام شود.

ما برای بررسی در مورد نظرات و تایید ویلیامز در تاریخ انتشار فصل هشتم، به HBO رسیده ایم، اما این شرکت اعلام کرد که نمی تواند چیزی را تایید کند. اگر این تاریخ دقیق باشد، با شش فصل اول بازی پادشاهان هماهنگ خواهد بود، که همه آنها در ماه مارس یا آوریل عرضه می شود. فصل هفت بازی Thrones در ژوئیه 2016 آغاز شد.

فصل هشت بازی Thrones یک شش قسمت کوتاه طولانی خواهد بود. با این حال، هر قسمت انتظار می رود اجرا بیش از یک ساعت - 80 دقیقه و یا بیشتر.


تعداد بازدید از این مطلب: 176
بازدید : 176

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نقد و بررسی و بازیهای کامپیوتر واندروید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازیهای اندروید و کامپیوتر مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر